Cursurile noastre
CURSURI DE ROBOTICĂ
Vei învăța cum să programezi roboți în Python cu ajutorul Lego Mindstorms, iar la cursul de Arduino vei învăța atât electronică cât și programare.
CURSURI DE PROGRAMARE
Înscrie-te la unul dintre cursurile de programare în Python. Scratch sau Game Design.
CURSURI MODELARE 3D
Vei învăța cum să creezi obiecte și personaje 3D folosind Blender.
Cursuri de Robotică
Învață electronică, inginerie, cotrucție de roboți. Dezvoltă abilități de lucru: rezolvarea situațiilor, lucrul în echipă și prezentare de proiecte.
- Durata: 32 de lecții
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 90 de minute cu o pauză la mijloc
- Mai multe despre acest curs..
Învață să programezi roboți Lego Mindstorms folosind limbajul de programare Python
- Durata: 32 de lecții
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 90 de minute cu o pauză la mijloc
- Mai multe despre acest curs..
Învață să programezi roboți Lego Mindstorms folosind comenzile interactive și vizuale Scratch
- Durata: 32 de lecții
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 90 de minute cu o pauză la mijloc
- Mai multe despre acest curs..
Cursuri Algorithmics
Copiii fac cunoştinţă pentru prima dată cu lumea fascinantă a algoritmilor și a programarii, folosind un format bazat pe joc și cu accent pe dezvoltarea gândirii logice
- Durată: Un an academic
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 50 de minute
- Mai multe despre acest curs..
Toți copiii sunt unici, dar toți iubesc un lucru – jocurile! Noi îi învățăm cum să-și proiecteze propriile jocuri și să facă primii pași în această profesie foarte solicitată
- Durata: 32 de lecții
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 90 de minute cu o pauză la mijloc
- Mai multe despre acest curs..
Copiii învață noțiunile de bază ale programării în Scratch, un limbaj conceput pentru copii. Elevii noștri creează proiecte simple, de la animații de bază la jocuri reale și desene animate
- Durata: 32 de lecții
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 90 de minute cu o pauză la mijloc
- Mai multe despre acest curs..
Copiii învață cum să scrie programe în Python – unul dintre cele mai populare limbaje de programare din lume. Ei ajung să aplice cunoștințele dobândite în practică, creând programe pentru studii, divertisment și viața de zi cu zi
- Durată: Doi ani academici
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 90 de minute
- Mai multe despre acest curs..
Copiii învață cum să folosească programe și aplicații moderne pentru învățare și viața de zi cu zi și să evalueze critic informațiile pe care le găsesc online
- Durată: Un an academic
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 50 de minute
- Mai multe despre acest curs..
Copiii învață cum să scrie programe în Python și își încearcă aptitudinile într-unele dintre cele mai râvnite domenii IT, de la dezvoltarea de jocuri la expertiza în machine learning.
- Durată: Doi ani academici
- Cursurile au loc în zilele lucrătoare după școală
- O lecție durează 90 de minute
- Mai multe despre acest curs..
Cursul de modelare 3D
La cursul de modelare 3D, vei învăța să utilizezi platforma software puternică, Blender, pentru a crea modele tridimensionale, texturi, randare, animații și multe altele.
Cursul conține 32 lecții, a câte 1 oră și 30 minute fiecare.
La acest curs vei învăța:
Interfața Blender:
- Înțelegerea și familiarizarea cu interfața Blender.
- Configurarea și personalizarea spațiului de lucru.
Instrumente de Modelare:
- Folosirea instrumentelor de modelare de bază, cum ar fi extrudarea, tăierea și scalarea.
- Înțelegerea modurilor de modelare, precum Edit Mode și Object Mode.
Crearea Formelor de Bază:
- Crearea obiectelor simple, cum ar fi cuburi, sfere și cilindri.
- Transformarea acestor obiecte în forme complexe.
Modelarea Detaliilor:
- Adăugarea detaliilor la modele, cum ar fi muchii ascuțite, suprafețe netede și modificarea topologiei.
- Folosirea subdiviziunii de suprafață pentru a crea detalii mai fine.
Texturare și Materiale:
- Aplicarea texturilor și a materialelor la modele.
- Înțelegerea sistemului de noduri pentru a crea materiale complexe.
Iluminare și Randare:
- Adăugarea surselor de lumină și configurarea setărilor de iluminare în scenă.
- Randarea modelelor pentru a obține imagini realiste.
Animare și Rigging:
- Crearea animațiilor simple pentru modele.
- Folosirea riggingului pentru a da viață personajelor și obiectelor.
Simulări și Particule:
- Realizarea de simulări, cum ar fi fum, apă sau particule.
- Controlul dinamicilor particulelor pentru efecte speciale.
Lucrul cu Modificatori:
- Utilizarea modificatorilor pentru a face modificări non-destructive la modele.
- Înțelegerea ordinii de aplicare a modificatorilor.
Exportarea și Partajarea Proiectelor:
- Exportarea modelelor pentru utilizare în alte programe sau platforme.
- Împărtășirea proiectelor cu alți utilizatori și comunitatea Blender.
Fiecare grupă este alcătuită din maxim 6 elevi.